The Light will stay on . . . 11 years after

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Skouperman










Μετά από την εμπνευσμένη τοποθέτηση όλου αυτού του κόσμου (μία ήταν Αυτή εδώ) στην προσπάθειά του να με πείσει να καθαρίσω το βλόγιον τούτο από τα εορταστικά απομεινάρια, σκέφτηκα πολύ το ενδεχόμενο να ανεβάσω μια καινούρια ανάρτηση. Εκτός και άφηνα την υπάρχουσα μέχρι τα 45. Κέρδος σας θα ήταν.
Τελικά, ένα καθάρισμα, όσο να το κάνεις χρειαζόταν, εντάξει... κάτι ποτήρια πεταμένα από δω, κάτι ξηρούς καρποί στα μαξιλάρια του καναπέος...
Σήκωσα λοιπόν μανίκια (κοντομάνικο φορούσα), έβαλα μπροστά την ηλεκτρική σκούπα (απίστευτο μηχάνημα η συγκεκριμένη, ρουφάει ότι βρεί, αφού καμιά φορά ρουφάει και ότι δε βρεί...) οπότε δεν έμεινε τίποτα στη θέση του...

Μέχρι αυτή τη στιγμή, έχω χάσει τον τηλεφωνητή (ο κύριος Αλέκος... καλός άνθρωπος, σήκωνε τα τηλέφωνα όταν έλειπα, δηλαδή πάντα), τον καναπέ, (τα μαξιλάρια έμειναν, τα είχα βάλει στο νεροχύτη), την πόρτα της επάνω ανάρτησης, τον αποχυμωτή, τη ντουζιέρα, την ηλεκτρική κουζίνα, το μπλέντερ κα το θερμοσίφωνα (το μικρό).
Είμαι δυστυχώς αναγκασμένος να συνεχίσω την ολοκλήρωση της καθαριότητος, με όποιο κόστος, (εδώ ο Καραμανλής αποφάσισε να καθαρίσει την Ελλάδα από τη διαφθορά και διεφθάρησαν κι εκείνοι που δεν τα έπαιρναν)..., που σημαίνει με απλά γιουγκοσλάβικα, ότι το ψυγείο, οι κουρτίνες, η ρεζέρβα του αυτοκινήτου του γείτονα, η τραπεζαρία, η τηλεόραση και 40 αυγά που είχα από το Πάσχα, δεν είναι ικανά ως απώλειες να ανακόψουν την επιθυμία μου.

Κάθαρση παντού.

Επειδή, όπως καταλαβαίνετε δεν είμαστε και κανένα μπλόγκ υγειονομικού ενδιαφέροντος, παρά ταύτα και παρά χρήμα και παρά λίγο και παρά τέταρτο (πως περνά η ώρα έτσι!), δεν έχω καθόλου χρόνο.

Το πήρα απόφαση.




ΔΕΝ








ΘΑ








ΓΡΑΨΩ











ΑΝΑΡΤΗΣΗ












Φεύγω, δουλεύει η σκούπα... έχουμε και δουλειές (τίγκα ο νεροχύτης από τα μαξιλάρια, έχω και τα ποτήρια στο πλυντήριο των....ΡΟΥΧΩΝ!!!!!




ΑΜΑΝ!!!!!








32 σχόλια:

  1. Μα καλά ρε γαμώτο μια βδομάδα έλλειψα κι έχασα όλα τα κοσμικά events...
    Όσο για τη σκούπα όταν ξεμπερδέψεις με τα δικά σου δεν περνάς καμιά βόλτα κι από μένα (είναι ασύλληπτο το τι μπορούν να κάνουν δυο γάτες και πολλές γλάστρες μόνες στο σπίτι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μήπως να ερχόσασταν και από το δικό μου βλογ ώστε να κάνετε τα δέοντα; Έχει κάτι αράχνες βασικά που μου σπάνε τα νεύρα. Το μόνο καλό είναι ότι το ψυγείο είναι γεμάτο με μπύρες. Μπορείτε να πιείτε όσες θέλετε :)

    ΥΓ Τα χρόνια πολλά σας τα λέω από εδώ και τώρα. Δεν τα πρόλαβα στην ώρα τους καθώς είμαι νιόπαντρος και το κεφάλι αντιλαμβάνεται λίγο διαφορετικά την ώρα αυτές τις μέρες. Να ζήσετε για να σας διαβάζουμε (λίγο μακάβριο μου ακούγετε αυτό μπρρρρρ) :)

    ΥΓ 2 Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @island
    κατω τα χερια απο τις αραχνουλες!
    χχ

    __________
    axaxaxa!!!

    οκ
    οκ
    αφηστε λαυτρευτε τα αλλα θα τα αναλαβω εγω
    ξεκουραστειτε εσεις..
    που να σας εξηγω για τασακια , μπερδεμενα κροσια στα χαλιά και ενα καλο καρπεξ

    αυτα για σας ειναι οτι για μενα τα ηλεκτρονικα σας !!

    Τωρα βεβαια δεν μας ειπατε ποσο σκοπευετε να αφησετε αυτην ..
    αν ειναι να παιρνω μεηλ απο σχολια μεχρι τα Χριστουγεννα
    -να βαλει ο Σκουπερμαν και το χριστουγεννιατικο δεντρο??


    ματςςςςςςςςς:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι άγχος και αυτό με την σκούπα την ηλεκτρική σαν παιδιά. κάθε σάββατο πρωί εκεί που λες ουφ επιτέλους να κοιμηθώ λίγο παραπάνω να ακούς βζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ πάνω από το κεφάλι σου και να χτυπάει γύρω γύρω από το κρεβάτι. για αυτό και πλέον σφουγγαρίστρες. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Talisker

    Σήμερα έβγαλα κάποιες από την οθόνη μου που με ενοχλούσαν στο διάβασμα. Όταν έμπαινα στο βλογ σας χοροπηδούσαν και δεν ήξερα γιατί. Τώρα κατάλαβα γιατί. Να τις στείλω ταχυδρομικώς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. mr Island
    συννενοηθηκαμε :)
    - διοτι ειναι τα αγαπημενα μου πετ και παντα εχω μαζι την ευνοουμενη μου την Χαρις!:)
    η οποια τρελλαινεται για ζαχαρη και κλασσικη μουσικη
    θα χαρει πολυ να της στειλετε παρεα!:)
    -το ρωτατε?

    χχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ, να τα προσέξεις τα ποτήρια στο πλυντήριο ρούχων... βάλε χαμηλή θερμοκρασία... αλλιώς τα βλέπω να γίνονται του κρασιού!

    (είχα κρύψει ένα κομμάτι τούρτα κάτω από το χαλί... δεν πιστεύω να σηκώνετε και τα χαλιά όταν κάνετε σκούπα γιατί θα γίνουμε από 2 χωριά. Έτσι και μου έχει φάει η σκούπα το κομμάτι μου... θα έρθω από ΄κει και θα φάω τη σκούπα!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Μια φορα κι εναν τρελο...

    Δε βαριέστε, δε χάσατε και τίποτα ουσιώδες.

    Πολύ ριψοκίνδυνη σας βρίσκω... εάν, λέμε εάν ερχόμουν κι από το δικό σας δεν θα είχατε σίγουρα πρόβλημα μετά.
    Αφού ούτε γάτες, ούτε γλάστρες, θα έμεναν, λαμπίκο το σπίτι...

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ island

    Αφού καλέ μου άνθρωπε, δεν το 'χω...
    Ποιές αράχνες... για βλόγ θα ψάχνατε μετά!

    (Μπορώ να δοκιμάσω όμως, με εκείνο το ψυγείο με τις μπύρες, να σας πω αν ήταν καλές. Αφού τις πιω όλες).

    Σας ευχαριστώ για τις ευχές, δεν πειράζει, είστε απολύτως δικαιολογημένος!

    Να ζήσετε, να ευτυχήσετε και να γεράσετε υγιείς μαζί. Δεν υπάρχει καλύτερη ευχή από αυτή. Να το ξέρετε.

    Τώρα, το να ζήσω να με διαβάζετε δεν είμαι και πολύ σίγουρος ότι δεν αντικρούει την ατομική σας ψυχική υγεία... αλλά το δέχομαι ως ευχή.

    :))

    Καλησπέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Talisker

    Τα βλέπετε;;

    Μια φορά σας άκουσα και δεν έμεινε ούτε θεμέλιο!

    Δεν θα χρειαστεί να επέμβετε... δεν έμεινε και τίποτα ακαθάριστο. Απλώς γιατί δεν έμεινε τίποτα, ούτε ακαθάριστο!

    Όσο για τον Skouperman μην ανησυχείτε, έχει κανονίσει να βγεί με τον Stocemon (ηλίθιο Pocemon), οπότε και θα έχουμε νεότερα. Για τα Χριστούγεννα λέω.

    Φιλιά.
    (Τουλάχιστον 1 σέτ των 5).


    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ b|a|s|n\i/a

    Τι έμπλεξα εγώ με αυτά τα πράγματα του διαβόλου;;

    Οι σφουγγαρίστρες είναι καινούριο gadget;

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ manetarius

    Τώρα μου το λέτε;;;
    Σφηνοπότηρα για μικρόβια κατάντησαν!

    (Η σκούπα, πήρε το χαλί, την τούρτα σας, την πόρτα με τα κασώματα, τη σκάλα και το πλατύσκαλο..., αν έλθετε να δω από που θα μπείτε. Εγώ δεν βγαίνω πια έξω).

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το μικρό το θερμοσίφωνα μην τον ψάχνετε. Εγώ τον πήρα. Είδα ότι έχετε κι έναν μεγάλο στο σπιτάκι του σκύλου, κι επειδής εμένα μου τελείωσε ο δικός μου, είπα να τον δανειστώ.

    Άμα θέτε σας τον ξαναφέρνω.
    (σπαγγοραμένε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Spy

    Α!!
    Ώστε εσείς πήρατε και τους δύο θερμοσίφωνοι... και τα έβαλα άδικα με τη σκούπα!

    Να τους κρατήσετε. Και τους δύο, (έβαλα ηλιακό...χεχεχε...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καθαρίζετε,ε;Ματαιοπονείτε!Εγώ το λέω και της γυναίκας μου:μην πας κόντρα στη φύση!Αν η φύση θέλει σκόνη εδώ ή μυρμηγκάκια εκεί,έχει τους λόγους της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Σελιτσάνε

    Τι να κάνω;
    Αν δε βάλω σκούπα θα σας πληρώνω το καθαριστήριο!

    (Δεν ξέρω για τη δική σας γυναίκα, πάντως η δική μου σε αυτό τον τομέα δεν το έχει σε τίποτα να πάει κόντρα ΚΑΙ στη φύση)!

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κι εγώ κι εγώ θέλω σκούπα μόλις τελειώσετε να μου την φαίρετε,
    αααααααα και με κάποιον να την δουλεύει ε
    :)))))))))))))))

    Φιλάκιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Αναστασία

    Ευχαρίστως να σας την δώσω. Χωρίς χειριστή όμως. Τον δικό μου τον έφαγε η σκούπα. (Μην κοιτάτε που σαν άντρας αποφάσισα να την χειριστώ ο ίδιος)!

    Φιλιά Αναστασία

    :))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λοιπόν στην πρώτη μου βόλτα από τον οίκο σας συναντώ μία ανάρτηση γεμάτη σχόλια-ευχές. Στη δεύτερη μου βόλτα συναντώ μια ανάρτηση γεμάτη σχόλια οικιακής οικονομίας. Σας συγχαίρω για την ομοιογένεια και σύμπνοια που επιτυγχάνετε στο σχολιασμό των κειμένων ;)

    Μπαίνω λοιπόν και γω στο χορό: έχω για σας κάτι παπουτσάκια για παρκέ μούρλια. Με ή άνευ φρου φρου. Ανάλογα τη διάθεση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Μάνο

    Θα σας πρότεινα το εξής: να ρίχνατε μια ματιά στα παλιότερα αναρτηθέντα και να διαμορφώνατε μια γενικότερη, σφαιρικότερη εικόνα της μορφής, της ομοιογένειας που με διακατέχει.

    Ευκόλως διαπιστούμενο το γεγονός πως δεν υπάρχει απολύτως καμία ομοιογένεια.

    :))

    Βλέπετε, τα αποτυπούμενα εδώ είναι μια φυσική εξωτερίκευση της όποιας διάθεσης έχω κατά στιγμή και περίσταση.
    Είναι επίσης εμφανές πως η διάθεσή μου κάνει εντυπωσιακά άλματα προς τα επάνω και ποιο πολλές φορές προς τα κάτω.

    Μην ανησυχείτε, αντελήφθην τα γραφόμενά σας και δεν παρεξηγηθήκατε!

    Ώστε παπουτσάκια για παρκέ λοιπόν... χμ...ξέρετε... να... δεν θα... ήθελα να σας... τα... στερήσω...

    Εσείς δεν τα χρησιμοποιείτε;;


    :))))))

    Αφού δεν καθαρίζω. Εξαφανίζω.
    Τι να τα κάνω τα παπουτσάκια αφού δεν θα μείνει πάτωμα και σπίτι;;

    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. γεια σας. ήρθα να δω αν θα γράψετε ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπά!

    Το πήρα απόφαση. Δεν έγραψα ανάρτηση. Κι εσείς αφού δεν έγραψα, δεν αφήσατε σχόλιο και εγώ δεν σας απάντησα.

    (Οι μπύρες έχουν μεταχρονολογημένες αντενδείξεις;; Αν όχι πρέπει να βρώ τι με χάλασε).

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. οπότε αφού δεν γράψατε ανάρτηση και εγώ δεν άφησα σχόλιο και εσείς δεν μου απαντήσατε, άρα ήμαστε στην τελευταία ανάρτηση που είναι αυτή με το γλυκάκι. οπότε ή θα προσφέρετε γλυκάκι ή θα γράψετε νέα ανάρτηση. άτε γιατί με έχει πιάσει μια πείνα τώρα..
    (η οποία βέβαια δεν ξέρω αν είναι για γλυκάκι ή για νέα ανάρτηση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μιας και μιλάτε για μεταχρονολογήσεις και για πείνες θα ήθελα να μην προχωράτε τόσο μπροστά. Θα ήθελα παρακαλώ πρώτα να απολαύσω μία ψαρόσουπα δίπλα στο κύμα και μετά να πάμε στο γλυκάκι. Ποιός προσφέρεται να σερβίρει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να πάρετε μια Dyson που ό,τι ρουφάει το βλέπεις σε έναν μεγάλο see through πλαστικό κάδο.
    Έτσι σε περίπτωση που χάσατε κάτι ψάχνετε άνετα με την εκθεσιακή προβολή του συγκεκριμένου περιεχόμενου όταν παλαιότερα με τις συνηθισμένες σκούπες έπρεπε να τους κόβετε τα σπληνάντερα για να βρείτε το σκουλαρίκι-κειμήλιο της γιαγιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ ο αποτέτοιος

    Θέλετε και γλυκάκι, μετά από τόσες μέρες. Το γλυκό είναι πλέον σε σχήμα, γεύση, εμφάνιση ...φρυγανιάς.

    Σίγουρα θέλετε;

    Τα πόστ, ένεκα του θερμού αέρος που κυκλοφορεί είς το βλόγιον, φρυγανίζουν επίσης.

    Σίγουρα θέλετε;

    Φρέσκια ανάρτηση έχω παραγγείλει αλλά ξέρετε τώρα πως είναι τα πρακτορεία και οι courier...

    Δράμα!

    (Να δείτε που έτσι θα είναι και η επόμενη ανάρτηση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ island

    Αντώνη!

    Αντώνη!!

    Που είσαι ρε σαφλακιασμένο;;!!

    Δεεεε βλέπεις τον άνθρωπο που από τις 6.40 περιμένει να σερβιριστεί;;;

    Τσακίσου και φέρε 2 κακαβιές περιποιημένες στο 4 και τα σχετικά!!!

    (Συγχωρήστε μας κύριε, δεν μπορείς να εμπιστευτείς πια το προσωπικό... αν δεν είσαι ο ίδιος δεν γίνεται τίποτα)

    ΤΙ κοιτάς ρε Αντώνη;;;!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ Valisia

    Κοιτάξτε.
    1) Έκανα κάτι καλύτερο. Πήρα γυναίκα για να καθαρίζει.
    2) Δεν χρειάζομαι τη σκούπα που λέτε, γιατί τη γιαγιά που ρούφηξα με τη δικιά μου σκούπα τη βρήκαμε εύκολα. Φρακάρισε μπροστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. !!!

    Όταν τελειώσεις μπορώ να την έχω για πέντε λεπτουλάκια παρακαλώ;;;
    Πέντε μόνο αρκούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ Darthiir the Abban

    Το σκεφθήκατε καλά;;

    Αυτή θα σας φάει και το boot sector του μηχανήματος που είναι στο άλλο δωμάτιο, μη σας πω και σε άλλο σπίτι...

    Καλώς ήλθατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ island

    Ο Αντώνης ήλθε;

    (Λείπω πάλι βλέπετε)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πιστεύω ότι απ' αυτό δε θα καταλάβω διαφορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ, με την ησυχία σας..

._

._

Εξέχουν από το πάτωμα. (Θα τσακιστεί κανείς και άντε να τον μαζέψεις μετά...)


memories..

memories..