The Light will stay on . . . 11 years after

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

Είδα φως και μπήκα








Τι είναι ο κάβουρας τι είναι το ζουμί του...


Πάνω που είμαι για τα καλά χωμένος στα προβλήματα και τις μαυρίλες μου, κάτι πάει ακόμη χειρότερα από ότι υπολόγιζα... (και διαλέγω τα χειρότερα υποτίθεται σενάρια...) οπότε μπορώ να σκάσω με ακόμη μεγαλύτερη ευκολία!


Δεν έχω καθόλου μα καθόλου διάθεση, για να ελπίζω σε κάτι καλύτερο άνευ εξαιρετικής και επίπονης συνήθως διαδικασίας. Παρά ταύτα, για λόγους καθαρής γραμμής χαρακτήρα (κλασσικός μαλάκας..) δεν το βάζω και κάτω. Συνήθως το βάζω στο πλάι. Έτσι και αυτό τον καιρό που δεν πέρναγα από τα δικά σας μέρη... (αφού ούτε από το δικό μου περνούσα) ήμουν και εξακολουθώ, στη φάση της προσπάθειας να ανταπεξέλθω... 


Σας έχω χάσει είναι η αλήθεια, έχω αφήσει πολλά επεισόδια πίσω. Κάτι ο χρόνος (τι είναι τούτο!) κάτι η ανάγκη για λίγο ύπνο έφεραν το αποτέλεσμα της απουσίας. Σίγουρα δεν χάσατε και τίποτα, την ησυχία σας είχατε. 


Πέρασα να σας πω ένα γειά από εδώ και να σας θυμήσω πως είναι πρόσκαιρη η τύχη σας.
Θα επιστρέψω κάποια στιγμή δημήτριος... δριμύτερος, ήθελα να πω. 


Να είστε καλά 










54 σχόλια:

  1. Μήπως εγώ το ίδιο δεν έκανα τώρα;
    Ειδα φως κάτω από τη χαραμάδα της πόρτας σου και να 'μαι
    :-)
    ΄Ελα καλέ, αν Δημήτριος είσαι και το γιόρταζες ακόμη, πολύ καλά έκανες.

    Χαίρομαι που είσαι πάλι εδώ και ...για να σου πω...μη μου βρίζεις το φίλο masterpcm
    ;-)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο κάβουρας αγαπητέ...
    είναι η πεμπτουσία των καλοκαιρινών μου αναμνήσεων.. οπότε σας παρακαλώ.. μην τον απαξιώνετε...
    Το ζουμί του μπορώ να το νιώσω στο στόμα μου....τόσα χρόνια μετά...

    Κατά τα άλλα χαλαρά....και ευχές να αναπεξέλθετε.....
    και γιατί όχι???
    Με το καλό να ξαναέλθετε... στην καθημερινή χασομέρα των βλογςςςςς....


    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι είναι αυτό που πέφτει μέσα στην κλεψύδρα για να μετράει το χρόνο, άμμος ή άσπρη τριμμένη ασπιρίνη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελα να κανουμε παρεα.. Μια απο τα ιδια.. Στην ιδια φαση ειμαστε.. Και εγω εχω χαθει για χψω λογους και ειπα σημερα να κανω μια βολτα να δω τι γινεται στον κοσμο.. Εμεις εδω θα ειμαστε μην ανησυχεις δεν ξεφευγεις τοσο ευκολα απο εμας χαχαχα!

    Καληνυχτα! Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kάντε δουλειά σας Μάστερ μου.
    Όλα καλά.
    Χάρηκα που σας είδα στο μπλόγ μου!

    Πολλά φιλιά και Καληνύχτα!
    Η μουσική πολύ power..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δε φοβόμαστε τα σκοτάδια εμείς- ούτε καν αυτά της ψυχής.
    Δεν είναι τίποτα- μια ιωσούλα. Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφού δεν το βάζεις κάτω και το βάζεις στο πλάι, είναι μια μικροκίνηση να το βάλεις και πάνω!!!
    ;-)
    When you're down, the only way is up (για όταν έρθει ο καιρός του)...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξέρεις τι μ'αρέσει σε σένα;
    Που ενώ περιγράφεις μια περίεργη φάση και δύσκολη το κάνεις με χιούμορ και αυτό δείχνει άνθρωπο συνειδητοποιημένο και δυνατό.
    Μην το χάσεις αυτό ότι κι αν γίνει.
    Και να ξαναγυρίσεις γρήγορα γιατί θα έρθω να σε τραβήξω με την βία :))

    Μέχρι και όνομα άλλαξα, άντε πότε θα έρθεις :)))

    Αναστασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μείνε στους χαμένους για να σε βρίσκω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ είδα φως και μπήκαααααα!!
    Και για να βλέπεις φως.. σημαίνει οτι κάτι θα πάει καλά!
    Κουράγιο!

    Καλημέρααααα!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλα καλά master μας!
    Φροντίστε να φτιάξετε τη διάθεση - βάλτε τα κακά κάτω, πλάι, έξω, όπου να'ναι τέλος πάντων - και τα επεισόδια τα ξαναβρίσκουμε.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aγαπητέ join the club "Ολοι στα Χαμένα".
    Για την ακρίβεια κοντεύουμε να γίνουμε κίνημα!

    Εγώ χθες που το σκεφτόμουν αποφάσισα ότι 1. Θα τρελαθώ στη γκρίνια για μερικές ώρες 2. Μετά θα κάνω υπομονή μέχρι να γυρίσει.
    Γιατί θα γυρίσει δε μπορεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εμ κι εσύ, τί το βάζεις το πλάι; Άσ' το μπροστά και κουτούλα το, ένα απ' τα δύο θα σπάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οχιρεπουστημου!



    (καλά δεν είσαστε εκεί; γιατί δεν κάθεστε λίγο ακόμα; καμιά δεκαετία ας πούμε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κερια αναμενα πορτα μισανοιχτη....και τσουππππ μπουκαρα....
    Μην σκας φαση ειναι οι περισσοτεροι μαλλον ετσι νιωθουμε :))
    Απλα σου χαριζω ενα γλυκο χαμογελο για τις μερες απουσιας σου :))))))
    Καλο βραδυ να εχεις και ενα ακομη καλυτερο πρωινο :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αναγκαίος ο καιρός της αγρανάπαυσης. Αναγκαίος και υποχρεωτικός.
    Καλό σας βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ακολουθείς την γενική κατήφεια της μπλοκογειτονιάς, σύμπτωση?
    Να αλλάξει λίγο το κλίμα ή να το αλλάξουμε εμείς, μη μας πάρει περισσότερο από κάτω..
    Το ότι είσαι εδώ πάντως είναι καλό σημάδι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απλά περνώ να σας πω ότι, η μαυρίλα είναι πρόσκαιρη. Λέω...:))

    Καλή συνέχεια καλό ΣΚ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ναι, η τύχη μας είναι πρόσκαιρη.
    Γιατί όμως να μην είναι και η ατυχία μας ?
    Καλά, μιλάμε για μεγάλο χάλι, άν αυτό αποτελεί ένα είδος παρηγοριάς.
    Εγώ δεν έχω πιά δύναμη να ξανασηκωθώ.
    Άν τα καταφέρεις εσύ, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η περίοδος της αγρανάπαυσης δυναμώνει το χώμα και η επόμενη σοδειά βγαίνει πιο καλή.
    Αυτά μας μάθαιναν στην Τρίτη Δημοτικού κι έκτοτε ούτε στιγμή δεν έπαψα να ευγνωμονώ το δάσκάλο μου που μας προετοίμαζε για καταστάσεις ανάλογες, καλή ώρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κι από δω έκοψε το ρεύμα η ΔΕΗ; κι εγώ νόμιζα μόνο σε μένα!
    άντε να τελειώνουμε...
    καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είδα φως από τη χαραμάδα και ναιμαι σου σχολιάζω! Κράτα γερά. Μην το βάζεις κάτω...Το αυριο που έρχεται ισως να φέρει κάτι καλύτερο από το χτες...
    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ενώ εμείς...μιά χαρά χάλια είμαστε!
    Επιστρέψτε Masterpcm, επιστρέψτε ταχύτατα, να μοιραστούμε τις μαυρίλες μας και να τραγουδήσουμε όλοι μαζί: "μπλόγκερς ενωμένοι, ποτέ νικημένοι"...
    Αντε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Kλασσικός μαλάκας!!!

    Δεν είσαι ο μόνος κάνε λίγο παραπέρα...αυτό το λεωφορείο χωράει πολλούς...!!!

    Μαυρίλα κι εδώ!!!

    κι εκείνο που μου τσακίζει τα νεύρα είναι που δεν με αφήνουν να απολαύσω τον χειμώνα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εμένα πάλι που με έχει πιάσει το σύνδρομο "χαζό παιδί χαρά γεμάτο" και τίποτα άλλο δεν βλέπω παρεκτός το φως από την χαραμάδα...
    Ξέρεις πόσες κουτουλιές έχω ρίξει στην πόρτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ένα γεια κι από μένα. Ο @Vassilis τα είπε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
    Καλώς την!

    Καιρό έχουμε να τα πούμε..
    Καλά έκανες και ήλθες!

    Μπά.. καμιά σχέση με Δημήτρη, δε σου λέω το όνομα αλλά στις 6 Δεκέμβρη γιορτάζω

    :-))

    Να είσαι καλά κι εντάξει... δεν τον μαλώνω πολύ..

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ aKanonisti

    Καβουροπληγμένη!

    :))

    Που θα πάει θα επιστρέψω κάποια στιγμή... δε θα γλυτώσετε έτσι εύκολα... σας το υποσχέθηκα.

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ Vassilis

    Χρονάνθρακας Βασίλη από το χρόνο που έχω συνθλίψει μέχρι τώρα..

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ Marouli

    Αυτό διαπιστώνω κι εγώ, πολλοί σε παρόμοια καζάνια βράζουμε μάλλον..

    :))

    Θα επιστρέψω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ aura

    Κι εγώ με τη σειρά μου που φανήκατε από εδώ.

    Έχετε καλό γούστο στη μουσική.

    Μπράβο σας!

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ Θεία Θ

    Τα κοινά σκοτάδια όντως δεν μας λένε τίποτα... ούτε καν της ψυχής όπως σωστά διευκρινήσατε!

    Μια ιωσούλα που θα περάσει, πάντως εμβόλιο δεν κάνω, οπότε θέλει το χρόνο της.

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ Sophia

    Α πα πα!

    Με ζαλίζει από πάνω σου λέω!

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ Σταλαγματιά

    Το 'χω το ελάττωμα.. σπάνια με παίρνει βαθιά κάτω...
    Δεν ξεκινάς σιγά σιγά να κατέβεις να με τραβήξεις γιατί βλέπω να το καθυστερώ;;

    (Ωραίο και το καινούριο σου όνομα...)

    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ Ανώνυμος

    Σύμφωνοι, αλλά με την ανωνυμία δεν σας βρίσκω εγώ.
    Καταλάβατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ manetarius

    Χάλασε ο διακόπτης, δεν έσβηνε το ηλίθιο φώς και τελικά πέταξα παντόφλα στη λάμπα!
    (Καταραμένοι κινέζικοι διακόπτες!)

    :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ Σελιτσάνος

    Το πρόβλημα είναι πως ξέρει και ο Μέρφυ πιά... κι αυτός έχει πολλλύύύύ κουράγιο.

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ Μανος

    Θα συνδράμετε στην περίληψη όταν επιστρέψω έτσι;;

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @ Αβαδιστη

    Κοιτάξτε, παλιά μας παραμυθιάζανε αναφέροντας κύκλους και άλλες συναφείς αηδίες περί περιστροφής ου και τα λοιπά.
    Τρίχες.
    Τετράγωνος είναι ο άτιμος ο τροχός και για να κινηθεί κατά μια πλευρά απαιτείται χρόνος, τύχη, διάθεση, ικανότητα, ελπίδα...
    Ε.., εγώ δεν έχω κανένα από τα παραπάνω για την ώρα.

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @ Darthiir the Abban
    Τι λές!!!

    Κι αν σπάσει αυτό!!!!!

    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ Spy

    Γιατί σας είπα πουθενά πως θα γυρίσω νωρίτερα!!!

    Αμανρεπουστη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @ AERIKO

    Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και τις ευχές σας!

    Καλώς ήλθατε από την καλύβα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @ mamma

    Αναγκαίος μεν, χωρίς ανάπαυση δε...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @ Margo

    Πάντα τριγύρω στα καλά και στα στραβά.

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @ katrine

    Δεν ανησυχώ ιδιαίτερα... η μαυρίλα είναι το φυσικό μου τοπίο συνήθως...

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @ kikitsa

    Για τίποτα δεν πιάνουμε δάπεδο για πολύ... για σήκω επάνω σιγά σιγά!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @ anepidoti

    Πάλι κάηκε η λάμπα στο διάδρομο!

    Που να πάρει...


    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @ xeimwniatikhliakada

    Αρκεί να μη φέρει χειρότερα!

    :-))

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @ βιολιστης στη στεγη

    Μπλόγκερς μαυρισμένοι,
    απ' τον ήλιο νικημένοι!

    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @ tdjm

    Α!
    Όλα κι όλα!!

    Τη θέση μου δεν την παραχωρώ αν γεμίσει το λεωφορείο!

    Σκαμνάκια έχει;;;

    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @ Μια φορα κι εναν τρελο...

    Δεν φταίς εσύ... το ρημάδι το πόμολο φταίει... ξεχαρβαλιάστηκαν όλα εδώ μέσα....

    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ, με την ησυχία σας..

._

._

Εξέχουν από το πάτωμα. (Θα τσακιστεί κανείς και άντε να τον μαζέψεις μετά...)


memories..

memories..