The Light will stay on . . . 11 years after

Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Επιστολή στον υπουργό από υποψήφιο οπλίτη





"Κύριε υπουργέ Αμυνας,

επιτρέψτε μου να σας εκθέσω το πρόβλημά μου και να σας ζητήσω να τακτοποιήσετε το θέμα μου.

Περιμένω να μου "έρθει το χαρτί" για να παρουσιαστώ στο στρατό.

Είμαι 18 χρονών και έχω παντρευτεί μια χήρα 44 χρονών, η οποία έχει μια κόρη 25 χρονών, την οποία παντρεύτηκε ο πατέρας μου.

Επομένως ο πατέρας μου, αφού παντρεύτηκε την κόρη μου, είναι γαμπρός μου.

Επιπλέον η κόρη μου, αφού είναι σύζυγος του πατέρα μου, έγινε και μητριά μου.

Η γυναίκα μου κι εγώ αποκτήσαμε τον περασμένο Ιανουάριο ένα γιο. Κατά συνέπεια εκείνος, είναι αδερφός της συζύγου του πατέρα μου και κουνιάδος του πατέρα μου. Είναι όμως και θείος μου, αφού είναι αδερφός της μητριάς μου.

Αρα ο γιος μου είναι θείος μου.

Η σύζυγος του πατέρα μου απέκτησε τα Χριστούγεννα ένα γιο, ο οποίος είναι ταυτόχρονα αδερφός μου, αφού είναι γιος του πατέρα μου, και εγγονός μου, αφού είναι γιος της κόρης της γυναίκας μου.

Τότε εγώ είμαι αδερφός του εγγονού μου και, επειδή ο σύζυγος της μητέρας κάποιου είναι πατέρας του, αυτό έχει ως αποτέλεσμα εγώ να είμαι πατέρας της κόρης της γυναίκας μου και αδερφός του γιου της.

Επομένως είμαι ο παππούς μου.

Δεδομένου αυτού, σας παρακαλώ να με απαλλάξετε, αφού ο νόμος απαγορεύει πατέρας, γιος και εγγονός να υπηρετούν ταυτόχρονα στον στρατό.


Σας ευχαριστώ για την κατανόηση"


πηγή: e-mail








35 σχόλια:

  1. Καλό... Σχεδόν επείσθει!
    Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ. Το ζήτημα ισχύει με μαθηματική ακρίβεια..


    Πάντως αν το κείμενο είναι δικό σας, είστε τουλάχιστον τρελός..

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ θα ήθελα να δω μία απάντηση από τον Βενιζέλο....
    Υποθέτω.. θα΄ είναι πιο πολύπλοκη....

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχετε δίκιο.Γι αυτό θα υπηρετήσει πρώτα ο πατέρας,μετά ο γιος και τελευταίος ο εγγονός,δεδομένου ότι,στο πλάισιο της διαφάνειας,έχει απαγορευτεί δια νόμου η πολυθεσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kalo kalo poios to skeftike olo auto thelo na ton gnoriso mou vazei idees gia to ti allo mporei na katastrosei to mialoudaki tou...kalimera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. απίστευτο το τι μπορεί να σκαρφιστεί κάποιος, για να μην πάει στρατό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Σελιτσάνος

    Ελπίζω να μην διαβάσει το σχόλιό σας ο Βενιζέλος γιατί ο υποψήφιος οπλίτης θα κάτσει στον άξονα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αναβολή επ' αόριστον:)
    Κάγκελο ο υπουργός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τώρα τι να πω.
    Ας βγάζατε την ανάρτηση το 2007 να γλίτωνα και γω. Με τέτοια φαεινή ιδέα.
    Οπλίτης... Καιρό είχα να ακούσω αυτή τη λέξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό δεν είναι εκείνο το τραγούδι που λέγεται: "Είμαι ο παππούς μου"?? Καλά, όταν το άκουσα πρώτη φορά πέθανα στα γέλια!! xD
    Βασικά, μετά το ξανάκουσα πολλές φορές για να δω αν όντως έχει λογική και κατέληξα στο ότι τελικά και 'γω αυτό θα πω όταν έρθει η ώρα... ;)
    (Για το στρατό).

    Καλό ξημέρωμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ......σο- δο- μα

    και γόμορααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. XAXAXAXAXAXXAXAXAXAXXAXAXA
    καλά πέθανα στα γέλια!! Όντως υπάρχει σε τραγούδι όπως λέει ο Adis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο γριφος μου θυμησε το ανεκδοτο με τον μαυρο, τη μανα και την κορη.. ναυαγους!Λες σε λιγο οι οπλιτες να αποκαλουν τον Μπενυ "Θείο"?
    απαππα κι εχω τον ανηψιο φαντάρο! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. # ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ

    Δεν υπάρχει θέμα, το απαγορεύει ο νόμος βλέπεις!

    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. # aura

    Αν διαβάσετε δικό μου θα μου κλείσετε σουίτα στο Δαφνί, οπότε με χαρά σας δηλώνω δεν είναι δικό μου (το αναφέρω και στον πάτο βλέπετε).

    :-))

    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. # aKanonisti

    Θα είχε νόημα για κανένα ψήφο αλλά όλο το σόι τελικά είναι 4-5 όλοι κι όλοι!

    Καλημέρα σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. # Σελιτσάνος

    Στον υπουργό μην πείτε λέξη όμως!

    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. # truth around us.........

    Όσο λιγότερα ξέρει κανείς τόσο καλύτερα..

    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. # annanas

    Πάντως προσωπικά δεν γνωρίζω κανένα που να ήθελε να πάει..

    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. # Λασπολογος

    Θα μάθουμε όταν απαντήσει ο υπουργός. Δηλαδή ποτέ.

    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. # βιολιστης στη στεγη

    Έτσι είναι κι ο στρατός. Σαν την απλή συλλογιστική του κειμένου.

    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. # Vassilis

    Εγώ πάντως στη θέση του θα πήγαινα και θα ζητούσα μετάθεση του εγγονού σε άλλο στρατόπεδο από τον παππού ας πούμε.

    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. # Μανος

    Γιατρέ μου πήρατε 44άρα κι εσείς;;;

    :-))

    (Είμαι παλιός σχεδόν σαν την λέξη βλέπετε... σκουριά σκέτη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. # Adis

    Θα σας γελάσω και δεν μου επιτρέπει η ανατροφή μου.

    Καλύτερα να πάτε από το είστε ο παππούς σας πάντως...

    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. # Eraserhead

    Η ανατροφή μου δεν μου επιτρέπει να γελάσω ούτε κι εσάς.

    :-))

    Καλώς ήλθατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. # liakada

    Αφού είναι φαντάρος την γλύτωσε, μην ανησυχείτε.

    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. # JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

    Είναι, είναι

    :-))

    Να είσαι καλά, επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Kαλο, αλλά τι είναι χειρότερο;
    Να πας στρατό
    ή να παντρευτείς στα 18; (και να΄χεις και παιδί, και να' ναι και χήρα 44... και...)
    Α μπά!!!
    Φαντάρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. # solomantzaros

    Μη σας πω και πενταετής χωρίς αμοιβή καλύτερα...
    Φαντάρος και πάλι φαντάρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ, με την ησυχία σας..

._

._

Εξέχουν από το πάτωμα. (Θα τσακιστεί κανείς και άντε να τον μαζέψεις μετά...)


memories..

memories..