The Light will stay on . . . 11 years after

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

Εντάξει, όλα στραβά πάνε.




Τελικά τι κι αν ο Μέρφυ δεν θέλει να με αποχωριστεί… τι αν όλα πάνε πιο στραβά κι απ’ το θεόστραβα, εγώ θεωρώ πως είναι παροδικό, τυχαίο γεγονός…


Τι μαλάκας…


Το ίδιο βέβαια θεωρώ τα τελευταία χρόνια (καλύτερα για όλους, να μην πω πόσα…)


Κατά μια, μπορεί και δύο έννοιες, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα στην ποιότητα της γκαντεμιάς μου, απαράμιλλη, ασύγκριτη, εξαιρετική! Μα τι ποιοτική γκαντεμιά!


Θα το πάρω τελικά απόφαση. Θα είναι πάντα έτσι από δω και πέρα, ίσαμε την επόμενη πόλη, ας πούμε, μιαν απόσταση, για να υπάρχει μέτρο σύγκρισης… Τώρα αν το πέρα είναι λίγο πριν, λίγο μετά, δεν θα τα βάψω και άσπρα…


Με δεδομένη λοιπόν την κακοτυχία μου, ας σκεφτώ τα οφέλη αυτής της συνθήκης…


Δεν παίζω τυχερά παιχνίδια, αφού αποκλείεται να κερδίσω.


Δεν προσπαθώ να αποφύγω οτιδήποτε αφού θα με βρει εκείνο.


Δεν γίνεται να πάθω κάτι σοβαρό, οπότε να αποδημήσω εις Κύριον, αφού έτσι θα ησύχαζα.


Δεν χρειάζεται να κάνω όνειρα, αφού τίποτα δεν θα πραγματοποιηθεί.


Χμμμ…… σαν καλό να αρχίζει να γίνεται…



Για συνέχισε Μέρφυ…. Για συνέχισε….

26 σχόλια:

  1. Η μόνη λύση για να σταματήσει η γκαντεμιά είναι να ζεις σε μια μόνιμη κατάσταση ευτυχίας μακαρίζοντας την καλή σου τύχη.Από τις λίγες φορές που δεν κάνω πλάκα. Δοκίμασε το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για να νοιώσω ευτυχής, πρέπει να πάψει η κακοτυχία...
    Θα το προσπαθήσω εν τοιαύτη περιπτώση...

    Καλώς ήλθατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και όμως είναι θετικότατο να βλέπεις την παρούσα φάση ως παροδική... γιατί η απελπισία δεν μπορεί να βοηθήσει σε τίποτα.

    Και εγώ έχω περάσει στιγμές που δεν μπορώ να εξηγήσω το γιατί,να συνέβει αυτό σε έμενα. Και δεν με βοήθησε καθόλου η απαισιοδοξία.

    Χαμόγελο λοιπόν ... και ο νόμος το Μέρφι κάποτε θα τελείωσει...

    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Odiporos
    Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού... αγαπητέ Οδηπόρε...
    Καλά το αντιμετωπίζω, συνήθως χαμογελώ περιμένοντας την αναποδιά...

    Καλό ξημέρωμα και σε εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποιος σας γκαντεμιασε αγαπητε??
    -να του κανω βουντου!


    think positive please...
    ong namo guru der namo !

    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Talisker
    Κανείς δεν μπορεί φίλη Talisker...

    Κάνω και τίποτα άλλο από θετικές σκέψεις;;;

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξέρεις από την μια χαμογέλασα όταν διάβασα την ανάρτηση σου γιατί όσα έγραψες τα έχω πει κι εγώ πολλές φορές.
    Από την άλλη όμως πρέπει να αρχίσεις να βλέπεις θετικα τα πράγματα μήπως και αλλάξουν.
    Λέω μήπως γιατί οταν μου το λένε εμένα αυτό εκνευρίζομαι γιατί δεν έχω καταφέρει να το κάνω, δεν ειναι και το πιο εύκολο πράγμα να σκέφτεσαι θετικά.
    Είναι;
    Κάνε μια προσπάθεια.
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εμένα εκτός από τη συμβουλή για θετική σκέψη μου λένε και το άλλο .....να σκεφτώ ότι υπάρχουν πολύ χειρότερα, μόνο που όταν σκέπτομαι τα χειρότερα δεν αισιοδοξώ για μένα λυπάμαι για τα χειρότερα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αγαπητέ, υγεία έχεις???

    άμα έχεις υγεία εσύ και τα αγαπημένα σου πρόσωπα, άσε το μέρφυ να κουρεύεται!

    καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εντάξει, μπορεί και όλα στραβά να πάνε. Κάποιες φορές. Κάποιες μέρες. Κάποιες εβδομάδες. Η μονιμότητα όμως αυτής της δυσκολίας με προβληματίζει. Θέλω να πω, δεν αρκεί να λέει κάποιος "όλα στραβά μου πάνε" και μετά να λυπάται που του πάνε. Όταν κάτι δεν μας πάει καλά, το αλλάζουμε. Η προσπαθούμε να το αλλάξουμε. Για μένα, όποτε τα πράγματα δεν μου πάνε καλά, όταν υπάρχουν πολλές ματαιώσεις των ονείρων μου, των θέλω μου, των προσδοκιών μου, αφού μου περάσει η αρχική θλίψη, κινητοποιούμαι και τα στραβά, τα ανεκπλήρωτα, τα χαλασμένα, τα αφήνω πίσω μου. Με λύπη; ναι. Αλλά έτσι είναι η ζωή. Με πολλές ματαιώσεις και δυσκολίες. Και χαίρομαι πάρα πολύ όταν από μια κακή ακόμα και καταστροφική εξέλιξη, βρω εκείνα τα στοιχεία που θα με κινητοποιήσουν και θα με κάνουν να πάω παρακάτω. Και τότε, όταν το καταφέρω, ευγνωμονώ εκείνη την «γκαντεμιά» γιατί με έκανε καλύτερη.

    Ολα καλά θα πάνε, θα δείτε, αρκεί να θέλετε να πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. kalimera pos leei to rito i stravos einai o gialos i strava armenizoume...malon kala kaneis kai to dexese paterouli giati autos o pou...s o merphy olo mal...s kanei as ton doulepsoume ki emeis ligaki me ta xalia mas ...
    ta filia mou antimerphika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Anastasia
    Διασκεδάζω τις επαναλαμβανόμενες αναποδιές, έχω γίνει κάτι σαν μέντιουμ :-)
    Ξέρω τι θα γίνει μετά από κάτι, απλά υπολογίζοντας το απίθανα στραβό σαν το πιθανότερο επόμενο γεγονός...
    Μια χαρά τα πάω.

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Palirroia
    Σταματήστε να λυπάστε, δείτε ακόμα και την αναποδιά με την άλλη της πλευρά... σαν κέρμα είναι κι αυτή, πάντα με δύο πλευρές.
    Εγώ αυτό κάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ ria
    Παρότι καραφλός πλέον μια χαρά τα πάει ακόμα!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ rosie
    Τα δύσκολα είναι ο φυσικός μου χώρος, απλά κάποιες φορές ψιλοκουράζομαι για να συνεχίσω πάλι αμέσως μετά...

    Να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ truth around us.........
    Δεν περνάει καλά ούτε ο Μέρφυ με εμένα... θα με βαρεθεί... που θα πάει...

    Φιλιά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. MHN TO ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ.ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπαίνω με το δεξί, έστω και καθυστερημένα να σας ευχηθώ καλή χρονιά.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ela more... xalara...
    oloi sta idia zoria eimaste...
    apla... den gkriniazoume oloi mazi..alla enallax...
    :-))))
    Kouragioooooooo e???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α, μια χαρά είσατε βλέπω. Σας πετυχαίνω σε εξαιρετική φόρμα.
    Εύγε νέε μου!
    Λίγο ακόμα και θα κονταροχτυπηθούμε για τα πρωτεία του πιο γκρινιάρη στο internet...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Xνούδι
    Καθυστέρηση;;
    Ποιά καθυστέρηση, 2009 έχουμε ακόμα, δέχομαι ευχές μέχρι και τα μέσα περίπου...

    :-)

    Καλή Χρονιά να έχετε κι εσείς, να σας πάνε όλα, μα όλα όπως τα ονειρευθήκατε σας εύχομαι.

    (Καλά κάνατε και μπήκατε με το δεξί... είχαμε να τα πούμε από τόοοοτε... που είχα το άλλο blog, που έπεσε στο γκρεμό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ aKanonisti
    Σκυλί που γαυγίζει, δε δαγκώνει, έχω γίνει... γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Spy
    Δικαιωματικά, μου ανήκει η πρωτιά, δε χρειάζεται κάν να κονταροχτυπηθούμε.
    Μόνιμα γκρινιάζω. Εσείς κάνετε και διαλείματα, ενω εγώ όχι...

    Άρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μα είσαστε με τα καλά σας;;;
    Που τα είδατε τα διαλλείματα;

    Άντε, μη γράψω τώρα το χειρότερο ποστ όλων των εποχών και το βάλω σε ψηφοφορία, για να μάθετε...




    (είστε και νέος,
    που να παραβγείτε με μένα τώρα; δε λέει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να δεις το intacto...

    και ίσως η τύχη σου αλλάξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Λασπολογος
    Πρέπει να αλλάξουν οι τοίχοι μου, για να αλλάξει η τύχη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ, με την ησυχία σας..

._

._

Εξέχουν από το πάτωμα. (Θα τσακιστεί κανείς και άντε να τον μαζέψεις μετά...)


memories..

memories..